Sòlid debut de Nadal
El número 1 del món inicià la conquesta del setè títol consecutiu al torneig de Mònaco amb una contundent victòria davant el finlandès Jarkko Nieminen
Rafel Nadal ha dominat tot el partit davant un fluix Jarkko Nieminen. | CHRISTOPHE KARABA
El tennista manacorí Rafel Nadal inicià la conquesta del setè títol consecutiu a Montecarlo, tercer Màster 1.000 de la temporada i primer sobre terra batuda, amb una còmoda victòria davant Jarkko Nieminen.
El número 1 del món va fer gala de la seva condició de "príncep" de Mònaco, on tractarà de continuar augmentant la seva llegenda aquesta setmana, i doblegà amb autoritat el finlandès Jarkko Nieminen, al qual va superar per un doble 6-2 en una hora i deu minuts de joc.
El manacorí no va acusar el canvi de superfície, després de gairebé un any allunyat de l'argila i després de l'exigent gira americana, i sortí a la pista central del Principat molt agressiu i amb una restada molt eficaç que li va permetre trencar el servei a l'adversari d'inici (1-0) i ampliar distàncies en el cinquè joc (4-1).
Molt sòlid amb el servei -85% d'encert amb el primer servei- tancà el parcial guanyant els dos següents serveis en blanc. El segon set va seguir el mateix guió i Rafel Nadal va aprofitar una doble falta del contrincant per segellar el primer avantatge (1-0). Nieminen no era capaç de replicar i va encaixar un nou trencament de servei en el cinquè joc (4-1). Va acabar acomiadant-se per un doble 6-2 davant el mallorquí, que presenta un increïble balanç de 35 victòries en 36 partits a Mònaco. En tercera ronda, Nadal s'enfrontarà amb el francès Richard Gasquet, botxí de l'espanyol Guillermo García-López (6-2, 6-1), davant del que presenta un contundent 7-0 en els partits precedents.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.