TW
1

José Mourinho, el tècnic del Reial Madrid, es tornà a queixar ahir del calendari perquè s'enfrontaran amb l'Atlètic de Madrid dissabte que ve tot i el matx de la Lliga de Campions, dimecres, amb l'Olympique de Lió. Així, es comparà amb el Barcelona, que després d'haver jugar dimarts té el partit per a demà, i afirmà que "volen acabar amb la Lliga la setmana que ve".

Fa dos dies, l'entrenador portuguès va fer una efusiva abraçada a Iker Casillas davant les càmeres. Va ser tot just conèixer les dates de la jornada 29a, en la qual el conjunt blanc disputarà el derbi madrileny dissabte, al Vicente Calderón. Cedia al desig de Casillas de no fer concentracions per als partits de Madrid, però amb una estratègia: la de no convocar-lo per ajudar a sentenciar la Lliga.

"No és cap premi i no he dit que sigui tota la plantilla la que no es concentri. Potser és Iker qui no hi va convocat i no va a la concentració. Volen acabar amb el campionat la setmana que ve. Potser proporcion una ajuda perquè s'acabi el campionat", manifestà. Amb la mateixa rotunditat, assegurà que una propera errada de l'equip donaria el títol al Barça: "Estam en una situació en què el pròxim punt que perdem pot sentenciar la competició. Tot i que encara serà oberta, no som beneit i, si augmenta la distància actual, ja haurem dit adéu al títol".

Una vegada més, denuncià la diferència en el tracte que, segons ell, reben el Barça i el Madrid. "Quan un equip juga dimarts la Champions i després diumenge la Lliga i un altre ho fa dimecres i dissabte, no puc dir que donin res al Madrid ni que hi hagi condicions iguals per competir, ni tampoc que les regles siguin les mateixes. No són iguals per a tothom. Ha passat des de l'inici", afirmà.