REGAL BARCELONA: Rubio (10), Navarro (26), Anderson (17), Lorbek (4), Perovic (11) -cinc inicial- Sada (0), Ndong (4), Ingles (6), Morris (6), Lakovic (0), Grimau (4) i Vázquez (4).
CAJA LABORAL: Huertas (4), San Emeterio (3), Oleson (9), Teletovic (5), Barac (15) -cinc inicial- Batista (8), Logan (15), Ribas (3), Bjelica (9) i Sow (2).
PARCIALS: 21-11, 39-36 (descans), 62-49 i 92-73 (final).
ÀRBITRES: Hierrezuelo, Redondo i Conde.
Un gran Joan Carles Navarro i la infinitat de recursos del Regal Barcelona, que avui disputarà la final de la Copa del Rei amb el Reial Madrid, deixaren sense opcions (92-73) un orgullós Caja Laboral que no es va rendir mai en la segona semifinal. Dins la zona o fora, de dos o de tres, amb Navarro o amb Anderson, amb Vázquez o Ndong, la quantitat de solucions que té Xavi Pascual pot amb qualsevol conjunt i ahir ho va demostrar amb l'equip que la temporada passada el va privar de guanyar la Lliga ACB. Avui s'enfrontarà amb el Reial Madrid.
Juan Carlos Navarro firmà un extraordinari matx amb 26 punts, vuit de nou de dos punts, tres de set en triples, tres assistències i 26 de valoració. Anderson tampoc no quedà enrere i fou fonamental en el tercer quart, quan es decantà el partit, amb 9 punts en aquell període i 17 en total. El matx es va decidir en la represa. Anderson, amb set punts, va rellevar Navarro en l'anotació, Sada va realitzar una notable defensa sobre Huertas i, malgrat els punts de Teletovic i Barac, el Barcelona va pegar una estirada de vuit punts (57-49) a 2:59 per al final del tercer quart i onze en el darrer minut. En el darrer període, els blaugranes no varen tenir problemes i fins i tot ampliaren l'avantatge per imposar-se finalment per 92-73.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.