Murray ha trencat les opcions de David Ferrer. | PETAR KUJUNDZIC

TW
0

David Ferrer es va estancar a mitjan camí en l'intent d'arribar per primer pic a la final d'un gran, superat per l'escocès Andy Murray (4-6, 7-6, 6-1 i 7-6), més sòlid i que emprendrà davant el serbi Novak Djokovic la tercera escomesa per conquerir un Grand Slam, l'Obert d'Austràlia (diumenge, 09.20 h/Cuatro).

Murray, l'home que pretén heretar la conquesta de Fred Perry, el darrer britànic, el 1934, que assolí la glòria a Austràlia, va estar 3 hores i 46 minuts a posar fi a la resistència del valencià que, igual que a l'Obert dels Estats Units de 2007, en el qual sortí malparat davant Djokovic, es va despertar de mala manera del seu somni.
En contra del que passà aquella vegada, Ferrer va disputar el partit.

Va lluitar fins a l'extenuació amb la idea de pegar un cop a la taula i qüestionar la condició d'intractable d'un dels quatre gegants de la raqueta que tot just deixen espai als altres. Però no se'n va sortir.

De totes maneres, Ferrer va afrontar amb enteresa el disgust que va patir i reconegué que se n'anava "tocat" de Melbourne Park, "perquè era una bona oportunitat i n'he estat a prop"."Em costarà dormir, per la tensió viscuda. És ver, però, que me'n vaig tocat. Era una bona oportunitat i és la vegada que més a prop he estat de disputar una gran final, més que l'Obert dels EUA i a Xanghai en la Copa Màsters de 2007", declarà l'esportista de Xàbia. Per la seva banda, Murray va reconèixer que s'estima més jugar una final sense que hi siguin ni Rafel Nadal ni Roger Federer. "Des del meu punt de vista, preferesc arribar al darrer partit amb la tranquil·litat que els dos primers siguin a casa i el mirin pel televisor", subratllà.