El Reial Mallorca desplegarà una pancarta a favor de la Tramuntana
Jaume Cladera, president del club, ha explicat l'actuació per promoure la candidatura del Paisatge Cultural davant la UNESCO
Palma07/01/11 0:00
El Reial Mallorca s'ha unit als suports que la candidatura de la Serra de Tramuntana a patrimoni de la humanitat, en la categoria de Paisatge Cultural, i diumenge els jugadors desplegaran sobre el camp una pancarta en el seu favor, minuts abans de començar el seu partit contra l'Almeria.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
La darrera xorrada de la sibil·la supòs que ens ha costat una pasta, i mira que ja son ganes de fer dois. Idò ara amb lo de la tramuntana ni cas tios, això es una altra xorrada monumental. Lleis que no deixin edificar és el que em de menester, lo altra... s'ho poden ben estalviar.
A favor de la Serra de Tramuntana o a favor de la Serra, no "a favor de la Tramuntana"
Menys politica i més esforç al terreny de joc
si voleu salvar la tramuntana NO!! moveu el dit per ella no so mereix SALVEM MALLORCA DE LA DESTRUCCIÓ Visca La Terra Lliure!!