Reial Mallorca 20010-2011

Castro torna a la infermeria

El futbolista uruguaià del Reial Mallorca no entrenà ahir amb el grup a causa d'una contractura en un adductor i és dubte per al partit de diumenge contra el Màlaga. N'Sue ocuparia el seu lloc en l'onze inicial

Gonzalo Castro s'exercitá amb total normalitat dimecres, però ahir ja no entrenà amb el grup. | Monserrat

TW
0

Notícies relacionades

L'extrem del Reial Mallorca, Gonzalo Castro, torna a ser a la infermeria i és dubte per al partit de diumenge contra el Màlaga. El jugador uruguaià pateix una contractura en l'adductor dret i no participà en l'entrenament d'ahir. En principi no hi ha motiu per encendre les alarmes, ja que els metges del club, un cop realitzat un primer examen mèdic al futbolista, confien que Castro es pugui reincorporar a la dinàmica del grup en un termini de 24 o 48 hores. Malgrat tot, Michael Laudrup té molt clar que si Castro no es troba físicament al cent per cent no jugarà. El tècnic danès no vol assolir riscs innecesaris de possibles recaigudes. En aquests moments els dos extrems del Mallorca estan ben coberts amb el francès Michael Pereira i el mallorquí Emilio N'Sue. Aquests dos futbolistes funcionaren a la perfecció en els partits que Castro es perdé fa algunes setmanes a causa dels problemes muscular en el bessó de la cama dreta.

La primera lesió del futbolista uruguaià aquesta temporada es produí el passat 23 d'octubre, un cop finalitzat el duel de Mestalla contra el València. Aquest contratemps impedí que Gonzalo Castro disputàs els partits de Lliga contra el Llevant i el Saragossa i els dos duels de l'eliminatòria de setzens de final de la Copa del Rei que enfrontà el Mallorca amb l'Sporting de Gijón. En aquests quatre partits el conjunt de Michael Laudrup no notà en falta Gonzalo Castro i el balanç fou de dues victòries, un empat i una derrota en el darrer alè. El Chori reaparegué el passat 14 de novembre davant el Deportivo de la Corunya en un partit en el qual fou suplent i hi disputà els darrers trenta minuts. Diumenge passat a Sevilla, Castro retornà a la titularitat i ho féu relegant a la suplència Emilio N'Sue. Així les coses, aquesta nova lesió arriba en mal moment per al charrua. Si Castro no es recupera a temps, N'Sue ocuparia el seu lloc en l'onze inicial.

Enrich també és baixa

Per altra banda, el davanter Sergi Enrich estarà uns 10 dies de baixa a causa d'una lesió muscular de grau I en el bíceps femoral dret. De totes maneres, el futbolista menorquí quedà fora de les darreres convocatòries de Laudrup i es posà a les ordres de Jaume Bauçà en el filial.