La demanda
En primer lloc, i abans de qualsevol altra consideració, vull reiterar una vegada més que sempre estaré del costat de Mateu Alemany si a l'altra banda hi ha Gregorio Manzano. Ho tornaré a dir: hi ha moltes i diverses raons, però una destaca per sobre de qualsevol altra: Alemany és un dels nostres. Manzano, no. Mateu Alemany no ha de demostrar el seu mallorquinisme -ho ha fet en multitud d'oportunitats-, mentre que el tècnic és un mercenari que defensa els colors de qui li paga. Ja sabeu que els administradors concursals demanaran a Manzano que torni 250.000 euros corresponents a unes quantitats percebudes de manera indeguda a la conclusió de la temporada 2008/2009.
Consideren que cobrà per classificar l'equip en desena posició i per la permanència, a pesar que només ho podia fer per un concepte. Els administradors reclamen 200.000 euros a Manzano per aquest concepte. Així mateix, pretenen fer tornar enrere l'annex al contracte firmat per Grande i Manzano que augmentava els doblers a percebre pel tècnic segons la classificació. L'entrenador cobrà 50.000 euros de més i els administradors intenten ara invalidar aquest annex. Dit això, sabeu qui va pagar a Manzano? Qui va firmar? Em diuen que fou Mateu Alemany, perquè aleshores era el màxim responsable de l'entitat. És, senzillament, una curiositat.
...i altres herbes
10/11/10 0:00
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Crec que en en Mateu se li ha acabat la cera del corpus i fa aigues de per tots els costats, se li ha destapat es plumero i es comencen a seber moltes de raons del seu interes per el Mallorca, que no eren altres que els seus propis, ha dit mentides constatment i s'ha rigut de tota l'afició i des jugadors, per tant aixó de que es dels nostres, ho posaria amb interrogant. De totes maneres el temps sempre posa a tothom al seu lloc. Visca el Mallorca
Nadie dice la verdad.¿Porqué cobro dos veces?¿Quien firmo el Pago?¿cuando obligaran al consejero a depositar el cobro indebido?¿Desde cuando no se paga a la Seg-Social y a Hacienda?