TW
0

El davanter asturià del Barcelona David Villa tornà a defensar-se ahir pel seu suposat baix nivell anotador i destacà que el conjunt blaugrana no el va fitxar per ser "el màxim golejador del Barça".

Villa assenyalà que no ha d'adaptar la seva mentalitat al Barcelona perquè jugui Messi i es limità a argumentar que en tots els equips on ha jugat ha estat el màxim realitzador i que en el conjunt català hi és "per ajudar en totes les competicions" i no per ser el màxim golejador de l'equip.

"Em sembla perfecte que els gols els marqui Messi", afegí el jugador, segon màxim anotador del conjunt amb sis dianes (4 a la Lliga i 2 a la Lliga de Campions), lluny dels 15 que acumula l'astre argentí en totes les competicions: 7 a la Lliga, 5 a la Champions i 3 a la Supercopa d'Espanya.

La sintonia entre ambdós jugadors és absoluta, màxim quan Villa s'ha mostrat un admirador de l'argentí, fins al punt de reconèixer que ni en viu ni per televisió no ha vist "res semblant", sentència que apuntà que ja va pronunciar "quan era al València".

Villa destacà el suport que li brinda l'entrenador, Pep Guardiola. "No crec que parli bé de mi perquè li caic bé, sinó perquè està content ja que veu que faig bé les coses i, per això, mostra confiança", aclarí.

El futbolits està il·lusionat amb el fet de jugar el clàssic contra el Madrid, el primer com a jugador blaugrana, encara que no anhela el xoc de final de novembre. "S'estaria fent llarga l'espera si no hi hagués partits per enmig", recordà.