TW
0

Jaume Bauçà, entrenador del Mallorca B, va relativitzar la importància del derbi contra l'Atlètic Balears per al seu conjunt. El tècnic sineuer no vol entrar en batalles estèrils i apostà pel futbol, encara que recordà que no vol "decebre" l'afició vermella. Així, Bauçà explicà que durant la setmana ha tractat d'explicar aquest "equilibri" que cerca en els seus jugadors. "Sabem que hi haurà molta gent que ho viurà amb una intensitat especial i m'agradaria trobar l'equilibri per no fallar a aquesta gent i que no es puguin sentir decebuts. Després, només són tres punts on no tenim cap guerra especial amb l'Atlètic Balears", va explicar.

L'entrenador del filial vermell, que es troba a la catorzena posició amb dos punts d'avantatge respecte dels homes de Gustavo Siviero, va incidir de manera especial en la relació entre els dos clubs. Bauçà no volgué encendre la metxa de la confrontació i afirmà que "a partir de demà" poden fer tots els punts que vulguin. "És un rival que a partir de demà pot fer tots els punts del món fins que ens torni a tocar jugar a Son Bibiloni, perquè té uns objectius diferents dels nostres", va destacar el preparador del segon equip vermell, que espera "estar a l'altura a tots els nivells, sobretot actitudinal".

Estadi Balear

El Mallorca B trobarà un ambient de luxe a l'Estadi Balear, segurament, un dels camps amb més assistència del grup IIIde la Segona B. En aquest sentit, Bauçà recordà que aquest tipus de compromisos són "entrenaments impagables" per als joves mallorquinistes, els quals miren amb il·lusió la possibilitat d'algun dia poder jugar a la Primera Divisió, on els ambients són encara més hostils. "És un entrenament extraordinari perquè durant tota la Lliga no tindrem un altre matx com aquest. Possiblement és únic. El partit que ens ha fet créixer més és la promoció que perdérem a Oviedo. 20.000 persones, tensió, necessitat de guanyar... això són entrenaments impagables per a nosaltres", va relatar l'entrenador vermell.

Bauçà va reconèixer que no es volia fer "il·lusions" respecte de la participació dels cinc futbolistes que Michael Laudrup ha alliberat per poder reforçar el filial. Pina, Enrich, Kevin, Tejera i Nadal ja saben què és jugar en camps de Primera Divisió, per la qual cosa l'ambient que poguessin trobar a la via de cintura no els vindria de nou.
La seva participació seria una gran font de confiança per a la resta de companys del Mallorca B. Aquests, no habituats a ambients adversos, podrien acusar la pressió, però amb el suport de jugadors que ja coneixen l'elit del futbol espanyol la pressió disminueix de manera considerable.