Bauçà relativitza la importància del derbi
El tècnic del filial vermell considera que han de trobar “l'equilibri” entre el que suposa el duel i els tres punts en joc
Jaume Bauçà, entrenador del Mallorca B, va relativitzar la importància del derbi contra l'Atlètic Balears per al seu conjunt. El tècnic sineuer no vol entrar en batalles estèrils i apostà pel futbol, encara que recordà que no vol "decebre" l'afició vermella. Així, Bauçà explicà que durant la setmana ha tractat d'explicar aquest "equilibri" que cerca en els seus jugadors. "Sabem que hi haurà molta gent que ho viurà amb una intensitat especial i m'agradaria trobar l'equilibri per no fallar a aquesta gent i que no es puguin sentir decebuts. Després, només són tres punts on no tenim cap guerra especial amb l'Atlètic Balears", va explicar.
L'entrenador del filial vermell, que es troba a la catorzena posició amb dos punts d'avantatge respecte dels homes de Gustavo Siviero, va incidir de manera especial en la relació entre els dos clubs. Bauçà no volgué encendre la metxa de la confrontació i afirmà que "a partir de demà" poden fer tots els punts que vulguin. "És un rival que a partir de demà pot fer tots els punts del món fins que ens torni a tocar jugar a Son Bibiloni, perquè té uns objectius diferents dels nostres", va destacar el preparador del segon equip vermell, que espera "estar a l'altura a tots els nivells, sobretot actitudinal".
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.