TW
0

L'hipòdrom de Son Pardo espera, mirant el cel, la reunió d'aquest diumenge, després que les dues darreres jornades al coliseu palmesà hagin estat suspeses per la pluja. Els pronòstics del temps no són prometedors, ja que indiquen que el cel estarà cobert, amb possibilitat de tempesta. El Critèrium dels dos anys tornarà a ser la prova estrella del programa palmesà, una correguda que posicionarà els millors productes de la generació U amb vista al Gran Premi Nacional del proper mes de maig.

El vencedor de la passada Copa d'Espanya, el menorquí Unic Love Dream, es presenta a Son Pardo com el favorit a la victòria en el Critèrium. L'exemplar de la quadra Biniparratx Gran es va imposar en l'esmentada prova amb un registre d'1,18, una marca important però que també va aconseguir en la seva darrera participació Uka Blai, que serà la seva principal adversària. A més del premi en metàl·lic que reparteix aquesta correguda, 12.000 euros, un dels seus principals atractius és que el vencedor obtindrà el passaport automàtic per al Gran Premi Nacional.

Un den Flipper i Util Twist, que acabaren per darrere Uka Blai en l'última ocasió, són dos més dels aspirants al triomf en aquesta correguda. Uncle Yim CS, Ultima Higness, Usa de Font i Upal completen la llista de participants.
S. Pocoví i M. Andreu lluitaran en la novena correguda de la jornada pel premi Clausura Torneig Club d'Aprenents a regnes de Kent Barbes i Lys de Vrie, respectivament, després de córrer a 1,13,8 i 1,14 en la darrera participació. Altres productes amb possibilitats de ser en posicions capdavanteres seran Mystere du Lahme i Leo la Chare.

El Memorial Gerhard Berges, tot i aplegar només sis participants, es preveu espectacular. El menorquí Trebol serà el rival a batre en aquesta prova reservada per a nacionals de tres anys. Tidjet Sas, Tamarin de Font i Tiffanys en seran els oponents més destacats. Finalment, el premi Bufon -cinquena correguda de la reunió- presenta un grup d'exemplars de primer nivell entre els quals s'han de tenir en compte Neu de Font, Shakir Star, Llum de Kor i Moll de Llevant.