A dues pàgines senceres del diari Marca, el més llegit de l'Estat, i durant una bona estona a El larguero, el programa esportiu nocturn de més audiència, Manzano va afirmar que Alemany "en cap moment" no va estar interessat a trobar una solució negociada al deute que el club mantenia amb el preparador nascut a Bailén. Així, va recordar que Alemany "l'instà" a cercar un advocat per "resoldre" la seva vinculació contractual amb l'entitat.
L'actual entrenador del Sevilla va aprofitar la palestra mediàtica per acusar Alemany "d'estar per damunt el bé i el mal", a més de recordar que la seva batalla és contra l'andritxol, no contra el Mallorca.
"Va actuar amb mala fe i pensant que està per damunt el bé i el mal", a la qual cosa va afegir que "no puc permetre que persones d'aquest tipus vagin per la vida pensant que totes les seves gestions són fenomenals en lloc de reconèixer-ho i ser humils".
Però no només acusa Alemany, sinó que Pere Terrassa també rep la seva part d'estopa. Manzano culpa a Terrassa d'ajudar Alemany a escampar "aquest enfilall de mentides".
L'entrenador va acusar Alemany de voler-se enriquir amb la venda. "Crec que volia fer el negoci de la seva vida amb el futbol. Perquè quan surt malament la venda als Martí Mingarro, els demanda i acaba venent a Serra Ferrer. Per què no ho va fer abans?", es demana.• M.R.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
No va desencaminado,
Manzano, el millor entrebador de la història del Mallorca, té tota la raó del món, agradi o no. Ja sabem que al Grup Serra no li ha agradat mai Manzano, que és el Miquel Barceló del futbol mallorquí,
Esta bén clar, que només publicau les opinions que vos convenen, abans he escrit una opinió del que me semblava i com que no posava gaire bé en en Mateu ( ancara que no hi hagues cap insult) veig que la heu censurada, suposo que ell vos deu tracar molt bé, está clar que aquest tampoc ho publicareu, no es la leva intenció, ja que si els lectors no han llegit l'enterior no sabran de que va.