“Ha estat una lliçó per als joves”
Michael Laudrup destacà la importància de la victòria davant l'Osasuna tot i les baixes que arrossegava l'equip
L'entrenador del Reial Mallorca, Michael Laudrup, va reconèixer la importància que havia tingut la primera victòria de la temporada per a l'equip. El tècnic va destacar "el mèrit" que suposen aquests tres punts davant les baixes que arrossegava.
"Ens faltava Aouate, Nunes i al lateral esquerre hi havia Kevin, que ha debutat a Primera disputant els noranta minuts. Si ho miram així, el triomf encara té més mèrit", destacà Laudrup. El preparador danès va afirmar que "la segona part va ser més sofrida" que la primera, en la qual el Mallorca havia tingut "més ocasions que l'Osasuna".
"El que ens ha passat ha de servir de lliçó per als joves. A la Lliga no es pot cantar victòria fins que l'àrbitre xiula el final. S'ha d'esperar fins al darrer segon", va dir en referència als minuts finals.
Allò que sí que va deixar satisfet Laudrup fou la millora de l'equip, encara que va admetre que s'ha de donar temps perquè s'acabi d'acoblar, fent referència a Mourinho. "Mourinho va dir que els seus equips juguen millor a partir de la segona temporada. Jo puc dir el mateix. Trigarem messos a estar al nivell que volem, però allò més important és veure que l'equip millora", sentencià.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.