TW
0
Liechtenstein 0
Espanya 4

LIECHTENSTEIN: Jehle, Oehri, Martin Stocklasa, Eberle, Michael Stocklasa, Polverino, Ritzberger, Wieser, Erne, Hasler i Frick.
Rechsteiner per Eberle, Vogt per Oehri i Buchel per Wieser.

ESPANYA: Casillas, Sergio Ramos, Marchena, Piqué, Capdevila, Xabi Alonso, Busquets, Iniesta, Xavi, Villa i Fernando Torre.
Fábregas per Xavi, Silva per Fernando Torres i Pedro per Iniesta.

GOLS:
0-1: minut 18, Fernando Torres.
0-2: minut 26, Villa.
0-3: minut 54, Fernando Torres.
0-4, minut 62, Silva.

ÀRBITRE: Bülent Yildirim (TUR). Amonestà amb targeta groga el local Hasler.

La selecció espanyola de futbol va demostrar per què és l'actual campiona del món en el primer partit oficial després de la conquesta de la Copa del Món a Sud-àfrica i va golejar la feble Liechtenstein (0-4) en un recital que serveix per inaugurar de manera espectacular la fase de classificació per a l'Eurocopa de l'any 2012, que es disputarà a Polònia i a Ucraïna.

L'equip de Del Bosque funciona de memòria. Espanya es va nodrir del futbol més autèntic i va desplomar els escassos arguments del fluix combinat centreuropeu, que acumula sis victòries en el currículum en tota la història. Espanya ho va tenir fàcil, però també va treballar dur des del començament. Els flamants campions del món van fer gala de l'estrella que llueixen al pit des de fa poc més d'un mes. El futbol combinatiu i d'associació va tornar a ser el full de ruta del centre del camp, comandat per un excel·lent Sergi Busquets, qui continua enviant senyals de sobrada maduresa.

El jove català va exercir fins i tot de Xavi, que va ser substituït en el descans per Cesc. Fins llavors, Espanya s'havia avançat molt aviat al marcador a través del 9, de Fernando Torres. L'ariet del Liverpool va deixar clar que malgasta qualitat pels quatre costats i així ho va confirmar en el 0-1. En el minut 18, Espanya ja havia gaudit de tres ocasions manifestes de gol. Villa, empès per la motivació d'igualar Raúl com a màxim golejador, es va afegir a la festa amb el segon.

Silva, un dels incorporats en la represa, va canalitzar les pilotes que naixien en la medul·lar i els va oferir netes i maquillades al seu amic Villa. Fins i tot el canari va fer el quart de la nit amb un fort llançament dins de l'àrea i, abans, Fernando Torres -tan criticat mesos enrere i durant el Mundial- va evidenciar haver deixat a la vorera totes les seves molèsties per marcar el tercer de la selecció espanyola, el segon del seu compte particular.
Espanya va guanyar, va convèncer i va demostrar que és una font inesgotable de futbol.