Segons un comunicat publicat al web del Reial mallorca s'ha donat a conèixer que el Comitè d'Apel·lació de la UEFA ha desestimat el recurs presentat pel RCD Mallorca, confirmant així l'exclusió de l'equip vermell de la lliga Europea resolta pel Comitè de Control i Disciplina de la UEFA.
El Comitè d'Apel·lació de la UEFA desestima el recurs del RCD Mallorca
Confirma d'aquesta manera l'exclusió de l'equip de la Lliga europea. El club ja ha decidit recórrer al Tribunal d'Arbitratge Esportiu
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
EL QUE ESTIC MES CONTENT ES QUE UN GRUP DEL SARAGOSSA ENS HA DONAT EL SEU SUPORT.JA PASSARAN COMPTES AMB EL VILARREAL (MALLORCA,SARAGOSSA I ALTRES EQUIPS ESPANYOLS PER TRAIDORS).EL VILARREAL HA PERDUT UNA OCASIO HISTORICA EN DEMOSTRAR A LA UEFA "JOC NET".AIXO ENS QUEDARA EN EL RECORD NO SOLAMENT DEL MALLORCA SINO DE LA RESTA DE L´ESTAT ESPANYOL.
...ja sabeu d'on no han de ser ses retjoles
Seria go recorfar que el propietari del villareal és el propietari de Mercadona
...i és que haver de tornar els doblers que han cobrat des president del Villareal pot resultar mal de fer...no fos cosa que en Roig s'enfadi i els faci mostrar els colors...entre mafiosos s'entenen