El Serverí no pogué sentenciar l'eliminatòria en un partit en què els locals foren superiors al conjunt menorquí. Tanmateix, els de Fornells aprofitaren les ocasions i deixaren el duel molt obert. En la primera meitat, els locals sortiren molt concentrats, disposats a aconseguir la victòria. Així, en el minut 17, Òscar culminava una gran jugada col·lectiva dels mallorquins per fer l'1-0. A més, el Serverí continuà dominant.
En el minut 40, Jesús va fer falta al porter local, però l'àrbitre no aturà el joc i el davanter menorquí establí la igualació. Després del descans, els locals sortiren amb molta força i en el minut 50 Fran engaltà un gran xut des de 50 metres que entrà per l'escaire de Barceló. Setze minuts més tard, en el 66, Pablo aprofità una nova acció col·lectiva dels amfitrions per augmentar l'avantatge. Tot i el clar domini local, en el 79 Roca aprofità un bon contacop del Norteño per fer el 3-2 definitiu, que deixà l'eliminatòria molt oberta i pendent del partit de la semana que ve a Fornells.
Fase d'ascens a tercera Divisió
31/05/10 0:00
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Per a Antoni, mira més abaix il.luminat! estas amargat per sa derrota? ho entenc, però no te llancis tan aviat que sa cronica està feta, basta miris sa web en tranquilitat i no afuarse tan prest!
I la cronica del partit Constancia-La Muela? (Fase d'ascens a 2ªb) Inca ja no es de les Illes Balears? Anau fent amics!!
I la cronica del partit Constancia-La Muela? (Fase d'ascens a 2ªb) Inca ja no es de les Illes Balears? Anau fent amics!!