TW
0
València 6
Manacor 2

MARISTAS VALÈNCIA: Gascó, Silami, Jordi Lledó, Ximo i Márquez -cinc inicial. També jugaren Bosch, Cebrià, Tamarit i Juanjo.
FISIOMEDIA MANACOR: Toñete, Jesús Illán, Gréllo, Miguelín i Jedson -cinc inicial. També jugaren Fabiano, Juan Carlos López, Matheus, Joan González, Junior i Losada.
GOLS:
1-0: minut 2, Ximo.
1-1: minut 9, Fabiano.
2-1: minut 24, Jordi Lledó.
3-1: minut 24, Jordi Lledó.
4-1: minut 27, Cebrià.
4-2: minut 34, Miguelín.
5-2: minut 36, Silami.
6-2: minut 38, Bosch.
ÀRBITRES: Pons Rodríguez i Serrat Nuevo. Amonestaren Tamarit i Silami per part del Maristas València; i Gréllo, Jesús Illán i Jedson per part del Fisiomedia Manacor.

El Fisiomedia caigué derrotat ahir al poliesportiu Universitat Politècnica de València per 6-2 davant el Maristas i es veurà obligat a remuntar en els dos partits que disputarà a Manacor els dies 28 i 29 de maig per poder superar l'eliminatòria de semifinals del play-off d'ascens a la Divisió d'Honor de futbol sala. El conjunt de José Lucas Mena Pato completà una molt bona primera part, però no aprofità les seves ocasions de perill i s'arribà al descans amb empat a un gol en el marcador.

A la represa, els valencians sortiren a les totes i encarrilaren el triomf amb tres dianes en tres minuts.
Miguelín escurçà distàncies en el minut 34 i donà esperances al Fisiomedia en posar el 4-2 en el marcador. Emperò ahir el Maristas valència exhibí una gran pegada i sentencià el matx amb dos gols més en la recta final.