TW
0
Saragossa 1
Reial Madrid 2

R. Saragossa: Roberto; Ponzio, Jarosik, Contini, Obradovic; Gabi, Edmilson; Eliseu, Abel Aguilar, Ander Herrera (Uche, min.75); i Suazo (Colunga, min.20) (Jorge López, min.87).

R. Madrid: Caselles; Arbeloa, Sergio Ramos, Garay, Marcelo; Gago (Kaká, min.75), Xabi Alonso; Guti, Van der Vaart (Raúl, min.15) (Benzema, min.51), Cristià Ronaldo; i Higuaín.

Gols: 0-1. min.51. Raúl; 1-1. min.61. Colunga; 1-2. min.82. Kaká.

Arbitre: Undiano Mallenco, del C. Navarrès. Va expulsar amb roja directes al local Contini (min.52). Va amonestar amb targeta groga als locals Gabi, Eliseu i Ponzio i als visitants Arbeloa, Xabi Alonso, Kaká i Marcelo.

El Reial Madrid es manté en la lluita pel títol de Lliga amb el Barcelona, però ho fa després de patir de valent per guanyar (1-2) un Reial Saragossa que jugà quasi tota la segona part amb un home menys per l'expulsió del central Contini i que va estar a punt de forçar l'empat.

El gol de la victòria madridista arribà molt a prop del final del partit, en el minut 82, i gràcies a l'encert de Ricardo Icezson Kaká, que havia sortit al terreny de joc poc abans i que ahir reapareixia després d'una llarga lesió. El brasiler marcà quan més bloquejat semblava el seu equip, perquè el conjunt aragonès va saber tancar bé els passadissos centrals cap a l'àrea, sobretot quan quedà en inferioritat numèrica en el minut 52. Aleshores al Reial Madrid li entraren les presses i també semblava que començaven a fallar-li les forces. El conjunt de Pellegrini no semblava pressionat pel triomf del Barça minuts abans sobre el Xerez i no tardà a agafar les regnes del partit i a posar setge a la porteria de Roberto. Raúl, amb un xut al pal, i Cristiano Ronaldo, fallant un u contra u amb el porter local, varen estar molt a prop d'avançar els blancs, però el primer temps acabà amb el marcador inicial.

Raúl no perdonà en el minut 51 en rebre una assistència de Cristiano Ronaldo, però Colunga empatà poc després en un contracop. Kaká evità el desastre.