TW
0

L'aler pivot català Pau Gasol ha exhibit la seva qualitat a l'Staples Center per liderar els Lakers i encadenar la seva sisena victòria consecutiva després de vèncer aquesta matinada els Washington Washington (99-92).

Gasol, que ha signat un nou 'doble-doble' amb 28 punts i 12 rebots, ha tornat a demostrar el seu poder sota els taulers en haver de jugar com a 'center' pur en suplir el seu company Andrew Bynum, que s'ha lesionat al tendó d'Aquil·les del peu esquerre divendres passat.

Els angelins han tingut un gran començament de partit, amb un Kobe Bryant encertat en el llançament, sobretot en el segon quart on ha fet 20 dels seus 24 punts, que permetia a Lakers dominar amb un avantatge clar al marcador (52-18).

Tot i això, després del descans els Wizards han esmenat els seus errors i van aprofitar la falta de concentració i relaxació dels púrpura i or per reaccionar i angoixar el lluminós de l'Staples, però els de Phil Jackson, gràcies a un gran Pau Gasol, no han perdut la cara al partit i han acabat segellant el triomf davant d'uns Washington, que segueixen en caiguda lliure després d'encadenar la seva onzena derrota, ja que no guanyen des del passat 28 de febrer.

Al final de la reunió, el pivot de Sant Boi, el millor del xoc, ha destacat la baixa de Bynum. «Hem perdut una mica d'estatura i hem guanyat un poc de velocitat. Ell té un gran cos i ha estat realment efectiu per a nosaltres capturant rebots i bloquejant llançaments», ha apuntat el català.