TW
0

Sub 16
L'entrenador de la selecció de les Illes Balears sub 16, Joan Nebot, ha convocat 18 jugadors per al partit de preparació que disputaran avui horabaixa contra el Cide de Juvenil Autonòmica al camp de l'equip col·legial, a les 17.00 hores.

Tecnologia
La Federació de futbol de les Illes Balears, que presideix Miquel Bestard, continua fent feina cap a la modernització dels campionats autonòmics i dissabte anuncià, després de la reunió de la junta directiva, que a partir de la propera temporada tots els col·legiats disposaran d'un ordinador portàtil amb accés a internet, de manera que puguin enviar les actes dels partits a la intranet de la FFIB des del camp mateix.

Immigrants

Un altre tema que analitzà la junta directiva de la FFIB va ser la ratificació que els immigrants poden jugar en qualsevol equip federat simplement amb un certificat d'empadronament en qualsevol domicili de la comunitat. La Federació afirmà que el seu criteri sempre ha estat el de no posar entrebancs burocràtics als nouvinguts per jugar a futbol, perquè és la manera millor d'aconseguir-ne la integració.

Futbol platja
Finalment, l'entitat també informà la junta directiva que la Federació espanyola ha aceptat la candidatura de les Balears perquè es disputi aquí el Campionat d'Espanya de fubol platja, del qual la selecció illenca és l'actual campiona.