TW
0

At. Balears
El punt aconseguit diumenge per l'Atlètic Balears davant la Penya Esportiva té valor doble per als mallorquins. Amb aquest resultat, els homes d'Àngel Pedraza han decantat a favor seu el goal average particular amb l'equip eivissenc, després de l'1-2 de la primera volta. Tot i això, alguns seguidors balears no varen poder evitar mostrar certa decepció al final d'un partit que semblava que el seu equip tenia guanyat i que Gavilán va empatar quan pràcticament ja se celebrava la victòria.

Constància
L'empat dels dos primers classificats també ha propiciat que el Constància es torni a ficar de ple en la lluita per la primera posició. El conjunt inquer va resoldre de manera clara el seu xoc a Alaior amb un devastador 0-5, amb dos gols obra del pitxitxi de Tercera Lucas Pou. Les 19 dianes que acumula l'ex de l'Atlètic Balears tenen molta de culpa que el conjunt del Raiguer es trobi ara a només 3 punts dels blanc-i-blaus i de la Penya Esportiva.

Binissalem
El homes de Tomeu Pons tampoc no volen deixar escapar tan prest el tren de la Lliga i ho demostraren dissabte marcant cinc gols a un feble Independent. D'aquesta manera retallen dos punts al líder. Els jugadors del Binissalem varen voler dedicar aquest triomf al seu excompany Tomeu Reynés, actualment a les files de l'Sporting Maonès de Segona Divisió B, que dilluns de la setmana passada es va fer una lesió al turmell dret que l'obligarà a estar un mes i mig de baixa. Per darrere, Alcúdia i Sant Rafel sembla que són els dos únics que es mantenen en la lluita per l'ascens, ja que el Mercadal, setè, ja és a set punts.

Preferent
El Pla de na Tesa va sorprendre tothom dissabte després de golejar per 6-4 el Pollença. El coer de Preferent va agafar desprevingut un conjunt pollencí que hi arribava amb opcions de fer un bot a la taula. A la part alta tot continua igual, amb el Manacor a anys llum de la resta.

Futbol sala
La selecció balear sub 20 de futbol sala comença demà la participació a Compostel·la en el Campionat d'Espanya. L'equip dirigit per José A. Tirado estarà format per Rafel Blanquer, Toni Llompart, Àlex Bonet, Toni Rosselló, Adrián Ibáñez, Abdelkarim Barkouk, Joaquín Gual, Tarik Amrani, Júnior Alonso, Samuel Sánchez, Joan M. Losada i Biel Miró.