Verdasco, novè cap de sèrie del torneig australià, es va aprofitar de l'abandonament de l'austríac Stefan Koubek quan amb prou feines havien disputat un set amb un marcador de 6-1 favorable al madrileny.
Amb aquesta victòria, "Fer", que continua acumulant grans actuacions en terres australianes, accedeix als vuitens de final, on es veurà les cares amb el rus Nikolai Davidenko, que va derrotar sense problemes l'argentí Juan Mónaco en tres sets (6-0, 6-3 i 6-4) i que parteix, a priori, amb l'avantatge de ser el sisè favorit.
Per part seva, Nicolás Almagro completarà la representació espanyola després de guanyar (6-4, 6-3 i 6-4) el colombià Alejandro Falla i es trobarà amb el francès Jo-Wilfried Tsonga, que va fer el mateix davant l'alemany Tommy Haas. Almagro, que juga amb un escafoide de la mà trencat, va aguantar molt bé contra el sud-americà i el fet de no haver hagut de jugar cap set de més afavoreix les seves opcions en el torneig.
Pitjor sort va tenir Albert Montañés, que no gaudí de cap opció davant el suís Roger Federer (6-3, 6-4 i 6-4), primera raqueta del món, que continua desplegant un gran joc i aclareix així els dubtes que va deixar en el partit de primera ronda amb el rus Andreev, en què va perdre un set.
A més, Novak Djokovic, tercer favorit del torneig australià, no va tenir cap problema per doblegar l'uzbek Denis Istomin en tres còmodes sets (6-1, 6-1 i 6-2) en hora i mitja de partit i tindrà en vuitens com a rival el polonès Kubot, que no va haver de disputar el seu compromís per l'abandonament del rus Iouzhni.
Serena elimina Carla Suárez
La tennista canària Carla Suárez no va poder fer res davant la menor de les germanes Williams -Serena-, que va doblegar la jugadora illenca en dos sets (6-0 i 6-3) i acabà així amb l'única supervivent espanyola del quadre individual, després de les eliminacions d'Anabel Medina i María José Martínez.
Ara, Serena tindrà de contrincant la local Smantha Stosur, mentre que la seva germana, que va vèncer l'australiana Casey Dellacqua, es veurà les cares amb la italiana Francesca Schiavone.
Finalment, la danesa Caroline Wozniacki, quarta favorita, va imposar-se en dos sets (6-4 i 6-0) a la israeliana Shahar Peer i haurà de lluitar per una plaça en els quarts de final amb la xinesa Na Li, que va guanyar l'eslovaca Daniela Hantuxova.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.