Després de guanyar tots els partits a l'Ono Estadi, els de Manzano afronten el desplaçament a Barcelona amb només un davanter de la primera plantilla disponible, Keita. La sanció d'Aduriz, la baixa per lesió de Víctor i la disputa de la Copa de l'Àfrica per part de Webó han fet que el tècnic vermell hagi donat l'alternativa al jove del filial Sergi Enrich. L'altra gran novetat de la convocatòria de 18 homes és l'absència del lateral esquerre titular en Lliga, Ayoze Díaz, que, de la mateixa manera que Óscar Díaz, no ha entrat a la llista per decisió tècnica. Tuni també en quedà fora per la lesió que arrossega del duel d'anada de la Copa davant el Rayo.
Tal com explicà Gregorio Manzano en la prèvia, l'absència de la referència en atac, Aritz Aduriz, obligarà l'equip a plantejar d'una altra manera les accions d'atac. La velocitat de Keita serà l'arma que emprarà Manzano per intentar superar un Espanyol que disposa de les baixes de tres centrals.
El tècnic vermell optà per donar descans al lateral esquerre titular, Ayoze, en vistes al transcendent matx de Copa de dijous davant el Getafe. Això fa que Quique Corrales tingui l'oportunitat de tornar a l'onze titular després de només haver comptat pels partits de Copa.
Aouate tornarà a la porteria després de descansar en Copa, de la mateixa manera que Josemi, que farà seure Mattioni a la banqueta. A l'eix de la defensa, Nunes i Ramis comandaran la rereguarda illenca. Les baixes en atac faran que Manzano formi un doble pivot amb Mario i Martí, amb Borja actuant de mitja punta per davant ells. A les bandes, Julio Àlvarez i Gonzalo Castro. El guineà Alhassane Keita tindrà l'oportunitat de reivindicar-se en punta.
El Mallorca, que només ha aconseguit una victòria a domicili d'ençà que ha començat el campionat, cercarà començar amb bon peu les visites a la nova casa dels pericos. I és que els vermells no han guanyat l'Espanyol a domicili des de la temporada 2000/01, quan un solitari gol de Luque donà el triomf als homes de Luis Aragonés.
En les vuit campanyes posteriors, el Mallorca només ha sumat un empat, l'aconseguit el curs passat (3-3). Tot i això, el trasllat a Cornellà-el Prat pot contribuir a acabar amb la maledicció que perseguia els vermells a l'Estadi de Montjuïc.
Si el Mallorca disposa de les baixes de tres davanters, l'Espanyol no podrà tenir tres dels centrals titulars. Les baixes de Pareja i Roncaglia, sancionats, i Forlín, lesionat, en defensa, obligaren Pochettino a convocar el jove del juvenil Jordi Amat, que, igual que Sergi Enrich, debuta en una convocatòria del primer equip. A més, el tècnic blanc-i-blau no podrà disposar dels també lesionats De la Peña i Nakamura, i del porter camerunès Kameni.
Les baixes faran que l'Espanyol hagi de variar l'esquema de joc. Moisés Hurtado es podria endarrerir a la posició de central, formant parella amb el jove Víctor Ruiz i amb Chica, i David García als laterals. Verdú tornaria al centre del camp i el fitxatge d'hivern, Osvaldo, debutaria com a titular davant la nova afició.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.