TW
0

Fernando Verdasco, Nicolás Almagro i Albert Montañés s'uniren a Rafel Nadal i a Feliciano López en la tercera ronda de l'Obert d'Austràlia, primer 'gran' de l'any, mentre que les males notícies arribaren amb les eliminacions de David Ferrer, que va deixar escapar 'viu' el xipriota Marcos Baghdatis, i Marcel Granollers, que no va jugar al mateix nivell que davant Robin Söderling. Verdasco, novè favorit, s'oblidà dels conflictes patits contra l'australià Carsten Ball i esclafà sense gaire problemes l'ucraïnès Ivan Sergeiev per 6-1, 6-2, 6-2 en menys de dues hores. Ara s'encararà a l'austríac Stefan Koubek, penúltim obstacle abans de creuar-se, en teoria, amb Nikolai Davidenko, probablement el tennista en millor estat de forma del moment.

Per la seva banda, Albert Montañés remuntà dos sets en contra i eliminà el francès Stephane Robert per 4-6, 6-7 (3), 6-2, 6-3 i 6-2. Ara es veurà les cares amb el número 1 del món, el suís Roger Federer, qui derrotà sense complicacions el romanès Victor Hanescu per 6-2, 6-3 i 6-2. Nicolás Almagro també passà a tercera ronda després de superar en cinc sets l'alemany Benjamin Becker per 6-4, 6-2, 3-6, 4-6 i 6-3. Menys sort tingué David Ferrer, qui no pogué amb el xipriota Baghdatis i caigué per 4-6, 3-6, 7-6 (4), 6-3 i 6-1. Així mateix, Marcel Granollers fou eliminat pel colombià Alejandro Falla (6-4, 6-1 i 6-3). No fallaren el serbi Novak Djokovic ni el rus Nikolai Davidenko, que acabaren amb les il·lusions del suís Marco Chiudinelli (3-6, 6-1, 6-1 i 6-3) i de l'ucraïnès Illya Marxenko (6-3, 6-3 i 6-0), respectivament.

Nadal se la juga davant l'alemany Kohlschreiber

Rafel Nadal cercarà avui la classificació per als vuitens de final de l'Obert d'Austràlia davant l' alemany Phillip Kohlschreiber, a qui s'enfrontarà a partir de les 9.00 del matí. El manacorí, actual campió del torneig i que ja guanyà el germànic en el Melbourne Park el 2007 (7-5, 6-3, 4-6, 6-2), jugarà a la pista central del Rod Laver Arena, on dimecres una seguidora se li declarà amorosament en públic mentre jugava amb l'eslovac Lacko i li demanà si s'hi volia casar.