BARCELONA: Valdés, Alves, Piqué, Puyol, Abidal, Xavi, Busquets, Iniesta, Messi, Ibrahimovic i Henry. Márquez per Puyol en el minut 45, Pedro per Henry en el minut 63.
SEVILLA: Palop, Stankevicius, Escudé, Dragutinovic, Fernando Navarro, Lolo, Marc Valiente, Konko, José Carlos, Jesús Navas i Koné. Capel i Duscher per Marc Valiente i José Carlos en el minut 45 i
GOLS:
1-0: minut 49, Escudé en pròpia porta.
2-0: minut 70, Pedro.
3-0: minut 84, Messi.
4-0: minut 91, Messi
ÀRBITRE: Delgado Ferreiro. Amonestà els locals Busquets i els visitants Marc Valiente, Lolo, Fernando Navarro, Duscher.
Al Barça li costà, però a la fi doblegà amb una golejada un Sevilla que li faltà ambició per amargar novament la festa al Camp Nou. D'aquesta manera, els culers se situen a 5 punts del Madrid i reafirmen el lideratge.
En la primera part, els locals dominaren el joc i gaudiren d'algunes ocasions que no varen saber concretar Ibrahimovic, Henry ni Puyol per culpa novament de Palop, que continuava en la mateixa línia que en la Copa, aturant qualsevol pilota. Amb tot, al Barça li faltava velocitat per fer front a un Sevilla ordenat.
Això no obstant, a l'inici de la segona part el Barcelona va marcar de l'única manera que no s'esperava Palop: una rematada de Piqué que desvià el sevillista Escudé.
El duel entrà en una fase en què els dos equips pogueren marcar. A més, sobresortiren les bones actuacions d'ambdós porters fins que arribà Pedro, que havia substituït un Henry lent i poc decidit, i aconseguí allò que cap dels companys no havia fet: controlar una passada a l'espai excel·lent de Xavi. Amb la tranquil·litat d'un veterà, sentencià picant la pilota per sobre de Palop. Posteriorment, Messi ho arrodoní amb el tercer i el quart.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.