TW
0

Mallorca ahir es despertava blanca, però no era precisament per simpatia amb el rival del Mallorca, sinó perquè les baixes temperatures que estam patint han enfarinat el preciós paisatge de la nostra terrMallorca es despertà blanca i el Mallorca sortí al blanc terreny de joc de l'estadi blanc dormit i, més que blanc, transparent.

Perdre amb el Reial Madrid a l'estadi Santiago Bernabéu és evident, entra en les previsions, però perdre sense mostrar cara, sense plantar cara és denunciable. I ahir el Mallorca no va plantar prou cara al Reial Madrid.

Ambdós conjunts oferiren un matx molt d'acord amb el temps climatològic: fred, gelat. Futbol sota zero. Ahir el Mallorca entregà, sense lluitar, sense vendre cara la derrota, el partit a un Reial Madrid que no va haver de fer gaire esforç per endur-se la victòria. Els de Pellegrini en tengueren prou amb dues fuetades, una al començament de cada part, per neutralitzar el conjunt de Manzano, el tècnic mallorquinista que gaudeix més de passejar pels seus madriles que de sumar tres punts i que ha dedicat la minigira per terres madrilenyes per potenciar encara més la seva imatge en els mitjans madrilenys, encara que sigui a costa de denigrar la imatge dels mallorquins.

Però aquests dies, malgrat la neu i malgrat la victòria madridista, no vesteix de blanc. El futbol està de dol per la mort de tres components de la selecció nacional de Togo després del metrallament de l'autocar en el qual viatjaven.