Carlos Sainz es col·loca líder en cotxes

El pilot madrileny, que va ser segon en l'etapa per darrere de Mark Miller, s'aprofità dels problemes de Peterhansel

TW
0

El pilot madrileny Carlos Sainz (Volkswagen) es va enfilar al lideratge del ral·li Dakar en la categoria de cotxes, ja que va aprofitar els problemes d'Stephane Peterhansel (BMW) en la cinquena etapa, 483 quilòmetres d'especial entre la localitats xilenes de Copiapó i Antofagasta amb victòria del nord-americà Mark Miller (Volkswagen) i del xilè Francisco Chaleco López (Aprilia) en motos.

La cinquena jornada va presentar un signe diferent per als favorits espanyols en motos i cotxes, perquè al bon dia de Sainz es va contraposar una altra mala jornada per a Marc Coma (KTM) sobre les dues rodes. El català, abonat a la mala sort, va sofrir una rebentada i va perdre 40 minuts més respecte del lideratge de Cyril Despres (KTM).

En la general de cotxes, Sainz s'ha beneficiat dels contratemps soferts per Peterhansel per col·locar-se en la part més alta de la classificació.