SEVILLA: Palop, Konko, Sergio Sánchez, Escudé, Fernando Navarro, Jesús Navas, Zokora, Romaric, Perotti, Kanouté i Koné. Negredo per Koné en el minut 46, Renato per Romaric en el minut 69 i Capel per Konko en el minut 84.
GETAFE: Codina, Cortés, Cata Díaz, Mario, Mané, Perejo, Boateng, Pedro León, Gavilán, Albín i Soldado.
GOLS: 0-1: minut 12, Soldado. 0-2: minut 33, Soldado. 1-2: minut 51, Negredo.
ÀRBITRE: González González. Amonestà el local Sergio Sánchez i els visitants Albín, Parejo, Mané, Pedro León i Soldado.
El Getafe s'imposà amb dos gols de Roberto Soldado (1-2) al Sánchez Pizjuán i sorprengué un Sevilla que perdé el primer partit de la temporada com a local i que continua a la deriva al seu camp, on acumula tres partits de Lliga consecutius sense guanyar.
L'equip de Manolo Jiménez se n'anà al descans amb dos gols de desavantatge per dues urpades que els pegà l'exdavanter madridista Soldado. Ja en la segona part, un altre exjugador blanc, álvaro Negredo, aconseguí la primera diana com a sevillista al Pizjuán, però no n'hi hagué prou perquè l'equip amarràs almenys un empat. D'aquesta manera, la pretesa lluita amb el Barcelona i amb el Reial Madrid es debilita i, a més, també perilla la tercera plaça a la classificació.
Els andalusos sucumbiren davant els madrilenys que, amb un bon joc de contenció, saberen rendibilitzar els gols marcats per Soldado en el primer temps.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.