CV PLAYA DE LAS CANTERAS: Wivian Gadelha, Diana Das, Verania Wilis, Milagros Collar, Margarit Vladimirova, Helia González i Susana Tejeira (lliure). També jugaren Victòria Negrín, Patricia Suárez i Úrsula Soriano.
OXIDOC PALMA: Sara Pérez, Sevarika, Vita Prycheva, Costa, Kovacic, Vesna Jovanovic i Gema Capel (lliure). També jugaren Laura Argandoña i Silvia López.
PARCIALS: 14-25 (25 minuts), 25-23 (27 minuts), 20-25 (27 minuts) i 24-26 (29 minuts).
ÀRBITRES: F. Sabroso i J.L. Galán.
L'Oxidoc Palma va fer ahir una passa decisiva per ser present en la propera Copa de la Reina després de derrotar per 1-3 el CV Playa de las Canteras canari, que es jugava aquest privilegi amb l'equip mallorquí. La recuperació per a aquest important partit de Vesna Jovanovic aplanà el camí de les deixebles de Pascual Saurín, que sortiren amb molta força ja en el primer set. Precisament aquest capítol va ser el més desigual del matx, atès que les palmesanes se l'endugueren per un clar 14-25.
Les locals se'n referen en la segona mànega, encara que el marcador es mantenia igualat, i anaren davant gairebé en tot moment per guanyar finalment el set per un ajustat 25-23. El tercer parcial començà novament amb domini del Playa de las Canteras, però després del 16-14 les mallorquines reaccionaren gràcies a un parcial de 4-11 i es col·locaren a un set del triomf i de la Copa. La darrera mànega va ser la més igualada del matx, amb diverses alternatives en el marcador. Tanmateix, la sang freda en els moments decisius de les palmesanes els permeté acabà conquerint el set per un estret 24-26.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.