El davanter no vol, però, pensar encara en objectius més ambiciosos que no siguin la permanència, perquè troba que s'ha d'anar pas a pas. "Cal ser prudent. No guanyàvem mai partits durant el mes de desembre. Enguany ja ho hem fet dues vegades. Ara esperam emportar-nos els tres punts davant l'Osasuna. A final de temporada, la Lliga ja et posa allà on et toca", va concloure.
Per superar el rival, el camerunès considera que "la clau és imposar el nostre estil: tenir molt de temps el domini de la pilota" per superar, continuà, els homes de Camacho, que tenen un joc basat en "el contacte físic i en la lluita".
Una plantilla àmplia
A pesar de reconèixer la qualitat de Borja Valero, Webó no creu que la seva baixa per lesió pugui determinar el rendiment de l'equip. "És l'avantatge de disposar d'una gran plantilla: hi ha prou jugadors per poder-lo reemplaçar".
El mallorquinista volgué deixar clar, per enèsima vegada, que "si hem cobrat o no les primes és una qüestió interna. Nosaltres estam centrats i tranquils, sabem quina és la nostra feina. Parlar t'acaba creant problemes", insistí. Feia referència, d'aquesta manera, als temes de sous i de primes que perceben els integrants de la plantilla, que ha estat notícia darrerament en els mitjans de comunicació.
Per acabar, el número 9 del conjunt de Manzano valorà el grup que li ha tocat a la seva selecció, el Camerun, en el Mundial. "És complicat, però esperam passar", subratllà.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.