Aduriz i Borja Valero tornaran a coincidir diumenge en l'onze inicial del R. Mallorca. | Monserrat

TW
0

Aritz Adúriz ja està recuperat per complet de la lesió que tenia en una cuixa i, després d'haver passat un mes allunyat dels terrenys de joc, està en condicions de reaparèixer aquest diumenge davant l'Almeria.
El davanter basc reconegué que ja es troba "al cent per cent" i que aquest cap de setmana estarà a la disposició del tècnic Gregorio Manzano. "Em trob bé físicament. Lògicament, després de tres setmanes aturat, necessit recuperar el ritme de la competició, però la cama em respon bé i tinc moltes ganes de jugar. Diumenge estaré al cent per cent disponible i si jug o no és una decisió que correspon a l'entrenador", comentà ahir Adúriz en roda de premsa.

L'exjugador de l'Athletic de Bilbao va admetre que la lesió arribà en un mal moment per a ell, just quan jugava millor, marcava gols i havia cridat l'atenció del seleccionador espanyol Vicente del Bosque, però va assegurar que "són coses que passen en aquesta feina i cal assumir-les". Adúriz també volgué destacar el rendiment i el nivell de compromís de la plantilla mallorquinista en reconèixer que "la meva absència no s'ha notat gaire. L'equip ha respost i ha obtingut bons resultats tant en la Lliga com en la Copa i això és una virtut d'aquest grup. Qualsevol que entri en l'onze inicial ho pot fer molt bé".

El davanter afirmà que davant l'Almeria li agradaria augmentar el seu compte de gols, que en l'actualitat és de cinc, però afirmà que "per damunt l'objectiu personal de marcar gols hi ha la meta comuna de continuar sumant punts. No m'importaria no poder marcar si l'equip guanyàs". Finalment, tingué paraules d'elogi per a la seva parella en l'atac, Víctor Casadesús, de qui va assegurar que "fa una feina espectacular. És un jugador que em fascina i un futbolista de futur per al Mallorca".

Tuni Pierre Webó i Keita es reincorporen als entrenaments

Notícies relacionades

L'entrenador del Reial Mallorca, Gregorio Manzano, ja té tota la plantilla a la seva disposició. Després que el porter Aouate i el davanter Adúriz abandonassin la infermeria definitivament al principi de la setmana, els que ahir es reincorporaren als entrenaments de la primera plantilla foren Tuni, Webó i Keita. L'extrem solleric, que dimarts passat no pogué entrenar a causa d'un fort constipat, ahir tornà a entrar en el grup. Això mateix feren els davanters Pierre Webó i Alhassane Keita, que venien de jugar amb les seleccions del Camerun i Guinea Conakry respectivament. D'altra banda, el migcampista Mario Suárez continua arrossegant petites molèsties musculars, però no tindrà cap problema per arribar a la cita de diumenge davant l'Almeria. Precisament, el conjunt andalús recupera per al partit contra el Mallorca el central Chico, que es lesionà davant l'Osasuna. En canvi, el davanter Goitom serà baixa una setmana més.

Manzano posa les piles a Pezzolano

El de Paolo Pezzolano és un cas ben estrany. El Reial Mallorca el fitxà l'estiu passat com a teòric recanvi d'un futbolista tan important com fou el veneçolà Juan Arango, que anteriorment va ser traspassat el Borussia de Mönchengladbach, i és en aquests moments el futbolista de la primera plantilla -amb l'excepció d'Oscar Díaz, qui no entra en els plans de Gregorio Manzano- que menys minuts acumula. La incorporació de Pezzolano es va tancar el passat 30 d'agost amb la Lliga ja començada i el jugador arribà a l'Illa amb l'etiqueta de ferma promesa del futbol uruguaià. De fet, era un dels jugadors més destacats del Liverpool de Montevideo.

A més, el fet que Pezzolano ja tingués la família a Mallorca fou un factor que la direcció esportiva del club veié favorable per a la seva contractació, ja que en teoria això havia de facilitar la seva adaptació a l'Illa i, subsidiàriament, al futbol espanyol. No obstant això, l'adaptació del Papa al Reial Mallorca està resultant més llarga del que s'esperava, tot i que quan es va incorporar a l'equip trobà un vestidor unit i en harmonia.
En la Lliga just ha disputat 57 minuts fruit de tres aparicions, mentre que a la Copa del Rei va jugar els 90 minuts del partit d'anada de l'eliminatòria de vuitens de final contra el Valladolid i només 7 del duel de tornada.

En tots aquests minuts, no se l'ha vist còmode en el terreny de joc i el mateix futbolista ha reconegut en roda de premsa que en la lliga espanyola es juga amb un ritme més elevat que a l'Uruguai. Amb tot això, Gregorio Manzano, que sap que Pezzolano és un futbolista polivalent, que tant pot jugar com a mitja punta com a la banda esquerra i que pot resultar molt útil a l'equip, treballa aquests dies per aixecar-li els ànims i treure el seu millor rendiment sobre el terreny de joc. Ara bé, enguany hi ha molta competència i un lloc en l'onze inicial és car.