Gran jornada
Dissabte es va disputar al camp del Rotlet Molinar el Torneig Interilles, que cada any organitza la Federació de les Illes presidida per Miquel Bestard. La trobada de les seleccions cadet, infantil i aleví F-7 de Mallorca, Menorca i Eivissa i Formentera va servir com a punt de partida per formar les seleccions que representaran les Illes als campionat d'Espanya.
Resultats
Pel que als resultats esportius del torneig, cal destacar la victòria en la categoria Cadet del combinat de Menorca. El conjunt menorquí va guanyar per 1-0 Mallorca en el primer partit, mentre que va empatar a dos davant la selecció pitiüsa. En el tercer partit, Mallorca s'imposà clarament a Eivissa i Formentera per 3-0. En infantils, la campiona va ser Mallorca, que va vèncer 0-2 Menorca i va empatar a un amb Eivissa i Formentera. L'enfrontament entre Eivissa i Formentera i Menorca acabà en taules (1-1). En la categoria Aleví, Mallorca va repetir títol després de derrotar per 1-4 Menorca i empatar a dos davant el combinat pitiús. Menorca acabà en la segona posició després d'imposar-se per 1-2 al conjunt d'Eivissa i Formentera. Cal ressenyar que el combinats pitiüsos no guanyaren cap partit.
A les Illes
Les seleccions balears Sub 16 i Sub 18 disputaran la primera fase dels Campionats espanyols de seleccions autonòmiques, organitzat per la Federació espanyola a les Illes. Els combinats de les Balears, dirigits per Joan Nebot i Pep Gálvez, respectivament, s'enfrontaran amb els combinats de la Rioja i de Ceuta del 27 al 29 de desembre.
Regions UEFA
Una altra de les competicions que tindrà lloc el mes de desembre següent serà la VII edició de la Copa de les Regions de la UEFA. La selecció balear, dirigida per Jaume Sastre, es veureà les cares amb els combinats d'Extremadura i Melilla del 6 al 8 de desembre. És una bona oportunitat per demostrar la capacitat competitiva dels nostres futbolistes.
"Violència en el futbol"
L'àrbitre de Tercera Divisió i especialista universitari en criminologia, Ramon Mulet Pacis, serà l'encarregat d'impartir dijous dia 5 de novembre la ponència Violència en el futbol: Causes, tipologia i prevenció, en el marc del curs de Regional Especial. Amb l'objectiu d'explicar per què els àrbitres pateixen actes de violència a cada partit i de donar pautes per prevenir aquests tipus de situacions, l'Escola Balear d'Àrbitres de Futbol (EBAF) vol convidar tota la família del futbol balear a la ponència.
Debut
El porter juvenil del Mallorca Yeray Gómez va debutar diumenge amb la selecció espanyola Sub 17, que disputa el Mundial de la categoria a Nigèria en el darrer partit de la fase de grups davant Malawi. La selecció dirigida per Ginés Meléndez va golejar per 4-1 la selecció africana i Yeray es va mantenir imbatut. I és que el mallorquí va ser substituït en el minut 76 pel seu company Celaya i el gol de l'honor africà arribà en el 82. En els vuitens de final, Espanya s'enfrontarà amb un altre combinat africà, Burkina Faso.
Malestar
Un grup de pares féu públic el seu malestar amb la directiva del Pla de na Tesa pel tracte que reben els al·lots de l'equip benjamí F8 B, ja que consideren que no reben el mateix que la resta d'equips del club.
El futbol de ca nostra
Palma03/11/09 0:00
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.