El Sóller Joventut Mariana disputa avui, a les 18.30 hores, en el poliesportiu municipal de Son Angelats, el segon partit consecutiu a casa. L'adversari serà el club català Argón Uni Girona, ex Don Piso. Els àrbitres prevists per al duel són Terreros San Miquel, de la Rioja, i Hernández Prims, català.
El club de la Vall guarda un bon record del club gironí. A Santiago, després de batre en la pròrroga l'equip català per 76-65, les jugadores solleriques aconseguiren l'ascens a la Divisió d'Or del bàsquet femení estatal. En aquell partit, la senegalesa Astou Traore va ser la jugadora més destacada de la final, en la banqueta del conjunt mallorquí. Ara, Traore defensa els colors del club gironí.
En la pretemporada s'enfrontaren els dos conjunts en el Torneig d'Eivissa i s'imposen les jugadores de Jorge Méndez per 64-58.
No obstant això, l'equip català es va endur el torneig a casa. En les dues banquetes faltaven al·lotes que avui estan en condicions de jugar.
L'equip d'Anna Caula només ha guanyat un dels quatre partits de l'inici de la Lliga. En la ronda anterior varen caure en el pavelló Fontajau contra l'Hondarribia, d'Irun, per 71-80, un parcial de 15-21 en el tercer quart resultà decisiu.
L'Argón Uni Girona començà amb el següent quintet inicial, Laura Antoja, de base; la nord-americana Kiesha L. Brown, d'escorta; Anna Carbo, d'aler; la senegalesa i exsollerica Astou Traore, d'alapivot; i el nou fitxatge Kaayla Chones, de pivot. Chones va ser la màxima anotadora, amb 17 punts, equivalent a una valoració de 17 punts.
També entraren en el joc la jugadora Laura Camps, Maria del Mar Rovira, Georgina Bahi, la sèrbia Nina Bogicevic i la croata Petra Stampalija.
Les dues victòries consecutives han donat una moral reforçada a les jugadores de la Vall i lluitaran per aconseguir la tercera i allunyar-se més de la coa que comparteixen El Palau de Congressos d'Eivissa i l'Estudiantes madrileny, amb cap victòria i quatre derrotes.
El Mariana suà més d'allò que estava previst per batre l'Estudiantes i avui no es pot permetre deixar escapar el club català. L'horari habitual de dissabte capvespre ajudarà a millorar l'entrada de diumenge passat.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.