TW
0

El Manchester United va vèncer (0-2) l'Stoke City i lleva així el lideratge al Chelsea, que va perdre (3-1) contra el Wigan Athletic de Roberto Martínez. Aquest encaixà la primera derrota en set jornades disputades de la Premier League, en un dia en què Fernando Torres va guiar la victòria del Liverpool (6-1) davant el Hull amb un hat-trick.
El conjunt d'Alex Ferguson es va convertir en nou líder de la Premier després de vèncer un Stoke City amb gols del búlgar Dimitar Berbatov i del britànic O'Shea en la segona meitat. Els diables vermells, que van començar titubejants la temporada, amb una derrota contra l'acabat d'ascendir Burnley, tornen així a la part més alta de la taula per primera vegada en la temporada i mostren una sòlida defensa (només sis gols encaixats) i molta arribada a dalt amb el búlgar i Wayne Rooney, que suma sis gols.

En el DW Stadium, el Wigan va donar la sorpresa de la jornada en vèncer (2-1) un Chelsea que no coneixia la derrota des que començà el nou curs i cerca el rècord de victòries (set) aconseguit pel portuguès José Mourinho en la temporada 2005-06. Els deixebles de Roberto Martínez, que van caure amb contundència davant l'Arsenal i el Manchester United, van mostrar el seu millor futbol, com ja ho van fer en la primera jornada amb l'Aston Villa.
A més, el Liverpool continua amb la seva bona ratxa i obté el seu cinquè triomf consecutiu (4-1) davant el Hull City amb una actuació estel·lar de Fernando Torres, que assoleix el cinquè hat-trick a la Premier League i es col·loca com a màxim artiller de la Lliga anglesa, amb vuit gols.

El davanter madrileny va ser el timó dels de Rafa Benítez, que es van recuperar ràpidament del gol marcat pel renovat Geovanni. El capità dels Reds, Steven Gerrard, va fer el quart gol per als d'Anfield, que van sentenciar el Hull amb les dianes de Babel i Albert Riera en els darrers minuts. Això deixa els de Phil Brown, una setmana més, en llocs de descens. A White Hart Lane, el Tottenham va golejar (5-0), amb un domini absolut, un Burnley que comença a baixar posicions després del seu sorprenent inici. Robbie Keane, que va marcar quatre gols, i l'internacional anglès Jermaine Jenas van ser els autors dels gols Spurs, que es rescabalen d'aquesta manera de la contundent derrota (3-0) rebuda davant del Chelsea la jornada passada.