TW
0

El ciclista espanyol Juan José Cobo (Fuji-Servetto) s'ha adjudicat la dinovena i avantpenúltima etapa de la Vuelta'09, que va recorrer 179'8 quilòmetres entre Avila i La Granja, a Segòvia, i va obtenir el segon triomf per a un espanyol i primer per al seu equip en aquesta edició.

Es manté com líder de la general Alejandro Valverde (Caisse D'Epargne), que va quedar segon després d'un intensa disputa en el descens de Navacerrada amb el també espanyol Samuel Sánchez (Euskaltel).

Robert Gesink (Rabobank), en canvi, va perdre la segona posició de la general que fins ara tenia després d'augmentar la seva diferència amb Valverde fins a 4 minuts i 44 segons. L'holandès probablement es va ressentir de la caiguda soferta dues jornades abans.

Demà, dissabte, es disputarà la vintena etapa i penúltima d'aquesta Vuelte Espanya, una contrarellotge de 27'8 quilòmetres que tindran lloc a Toledo.