Donar guerra
Després de l'espectacular remuntada del Santanyí davant l'Hospitalet, el seu president, Bernat Picó, no vol renunciar a res i afirma que el seu equip està disposat a donar guerra per continuar lluitant per ser a Segona B la propera temporada. En la segona eliminatòria per l'ascens jugaran davant el Jerez Industrial, un rival complicat, segons el president, però que afrontaran amb il·lusió. Picó ha demanat el suport dels santanyiners i els ha convidat a viure el gran moment pel qual passa l'equip.
Disciplina
El Santanyí i sobretot el seu entrenador, Damià Barceló, estan pendents de la decisió del comitè de competició pel que fa als recursos que s'han presentat a les expulsions dissabte de Picó i Llull. El tècnic, que té la resta de jugadors disponibles, espera saber si podrà comptar amb algun dels expulsats en el matx d'anada del proper cap de setmana.
No queda cap ventafocs
L'entrenador del Mallorca B, Jaume Bauzà, no creu que hi hagi cap equip fàcil en aquestes altures de campionat i no es refia del Don Benito, que veu amb la moral pels núvols després de desfer-se del segon classificat del grup madrileny. El tècnic vermell és conscient que els registres del seu conjunt durant la temporada són superiors als de l'extremeny, però tot i això no se'n refia i sap que els seus homes ho hauran de donar tot si volen ser a la fase final d'ascens a Segona Divisió B.
El futbol de ca nostra
Palma02/06/09 0:00
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.