MANCHESTER UNITED |
1 |
ARSENAL |
0 |
MANCHESTER UNITED: Van der Sar, O’Shea, Rio Ferdinand, Vidic, Evra, Fletcher, Carrick, Anderson, Cristiano Ronaldo, Tévez i Rooney.Giggs per Anderson i Berbatov per Tévez en el minut 67 i Evans per Rio Ferdinand en el minut 88.
ARSENAL: Almunia, Sagna, Touré, Silvestre, Gibbs, Diaby, Song, Cesc, Walcott, Nasri i Adebayor.Bendtner per Walcott en el minut 71, Eduardo per Adebayor en el minut 82.
GOL:
1-0: minut 17, O’Shea.
ÀRBITRE: Claus Bo Larsen (Dinamarca). Amonestà Tévez per part del Manchester United.
El Manchester United, vigent campió d’Europa, s’endugué la victòria (1-0) davant l’Arsenal en el partit d’anada de les semifinals de la Lliga de Campions, en un partit que dominà durant la primera part i en la qual només la gran actuació del porter Manuel Almunia permeté que l’eliminatòria arribi viva a l’Emirates Stadium. Els d’Alex Ferguson s’avançaren passat el quart d’hora de joc i dominaren sense problemes la primera meitat. Durant els primers 45 minuts, el Manchester disposà d’innombrables ocasions per augmentar l’avantatge, però les intervencions del porter espanyol evitaren que els Red Devils sentenciassin el matx. A la represa les forces s’igualaren, però l’ocasió més clara fou per a l’estrella del Manchester, Cristiano Ronaldo, qui estavellà una pilota al travesser.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.