En MotoGP, la pluja lleugera va permetre que es disputàs la segona sessió d’entrenaments lliures, liderada per Colin Edwards (Yamaha), però el cel va esclatar definitivament en aigua i posà en perill la integritat dels pilots. Per tant, la graella de sortida serà la mateixa que varen deixar els resultats de la tanda de divendres.
D’aquesta manera, Rossi, que va conquerir la primera pole de la seva cursa a Motegi, començarà primer, acompanyat en primera línia per Casey Stoner (Ducati) i Jorge Lorenzo (Yamaha). Pel que fa a la resta de la participació espanyola, Toni Elías (Honda) sortirà novè, Dani Pedrosa (Honda), onzè i Sete Gibernau (Ducati), catorzè.
Marco Simoncelli (Gilera) partirà primer en 250 cc. L’italià es veurà acompanyat en primera línia pel local Hiroshi Aoyama (Honda), Alvaro Bautista (Aprilia) i Mattia Pasini (Aprilia), mentre que Héctor Bárbera (Aprilia), líder del Mundial, ho farà des de la cinquena plaça.
En el vuitè de litre, Andrea Iannone (Aprilia) conquerí la pole després del lideratge en la jornada de divendres per davant de Julián Simón (Aprilia). En la primera línia també partiran el guanyador de l’any passat, Stefan Bradl (Aprilia), i Esteve Rabat (Aprilia).
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.