Els principatins són un adversari mal de superar a la seva pista. Just hi han perdut sis partits, tots contra equips que ocupen la zona de play-off: el Lucentum Alacant (90-92), el Tenerife Rural (85-92), el Grupo Begar Lleó (72-86), el Leche Río Breogán (82-88, el Melilla (71-77) i el Valladolid (69-77).
En la jornada passada naufragaren al Rincón de la Victoria, on caigueren enfront del Clínicas Rincón per 91-57. Els andalusos s’escaparen en el primer quart (25-12) i dominaren amb claredat tot el partit. En el quintet de Xavi Garcia, només el pivot colombià Juan Palacios va tenir una actuació regular, amb 18 punts, 4 rebots i 8 faltes forçades.
Completaren el cinc inicial Albert Sabat com a base, Eduard Jiménez, d’escorta; Miquel Feliu, exjugador del Palma, d’aler, i el pivot d’Indiana Matt Kiefer. També entraren en joc el base Chema Marcos, l’aler Albert Teruel i els pivots Héctor Manzano, que disputà amb el Menorca la lliga LEB, i José Amador.
Els catalans només tenen un triomf més que els homes de Xavi Sastre i una victòria fora camp ajudaria l’equip mallorquí a escalar, almenys, un lloc a la taula classificatòria. Ambdós conjunts tenen un potencial semblant, amb un pressupost mínim per afrontar la campanya a la LEB Or.
Només falten quatre jornades per acabar la fase regular i el fons físic pot ser un factor que decideixi el matx d’avui. Tot i perdre davant el Breogán per 80-92, els balears no han decebut l’afició i encara donen guerra.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.