Renault ha estat un dels receptors del difusor nou, que no en serà el definitiu, com tampoc cap dels que s’estrenaran avui: per aconseguir-ne un bon funcionament s’ha de modificar tota l’aerodinàmica i això no serà possible fins al GP d’Espanya, on començarà un altre mundial més igualat.
Alonso tampoc no utilitzà ahir el KERS, a diferència del seu company Nelson Piquet, però això tampoc no resultà decisiu perquè Alonso realitzàs el 19è temps.
La d’ahir fou realment una sessió de proves per a l’asturià. El seu cotxe estigué una bona estona dins el garatge, ja que els mecànics treballaven davall el xassís per tractar de col·locar els llasts al punt adequat per equilibrar el cotxe, i també en provaren el nou aleró davanter.
Button, líder del Mundial, va precedir per tan sols 25 mil·lèsimes de segon l’alemany Nico Rosberg (Williams), mentre que Barrichello va ser tercer per davant dels Red Bull.
Els Ferrari, que prescindiren igualment del KERS, tampoc no varen tenir una jornada brillant i els seus pilots no es posaven d’acord. Felipe Massa, dotzè, es lamentà de l’absència d’aquest element i es queixà també de la manca de càrrega aerodinàmica que tenen els cotxes de referència, mentre que Kimi Raikkonen afirmà que l’estabilitat del cotxe no era dolenta i que l’absència del KERS no s’hi notava.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.