TW
0

Els tennistes catalans David Ferrer i Albert Montañés van ser els únics supervivents de l’Armada en la tercera jornada del Màsters 1.000 de Montecarlo, un dia en què es van acomiadar Feliciano López, Nicolás Almagro, Tommy Robredo i Oscar Hernández. De la nòmina internacional van destacar els còmodes triomfs de Novak Djokovic, davant Hernández, i Andy Murray, a més de les sorprenents derrotes dels francesos Gael Monfils, Gilles Simon i Paul-Henri Mathieu, un dia pèssim per als gals.

Ferrer va entrar en escena davant Feli i no va haver de fer grans esforços per superar el toledà per un còmode 6-2 i 6-3, que allarga la mala ratxa de López, que només ha superat la primera ronda aquesta campanya a Marsella i a Indian Wells. Ara, el de Xàbia, que no va cedir ni una sola bolla de trencament en tot el partit, lluitarà amb el francès Marc Gicquel, que ahir hagué de remuntar davant l’argentí Eduardo Schwank. En l’altre duel fraticida de la jornada, Albert Montañés va superar un Nicolás Almagro molt dubitatiu i lluny de l’estat de forma òptim per a la intensa gira de terra batuda que haurà d’afrontar abans de Roland Garros.

El català va necessitar tres mànegues per superar el murcià per un disputat 7-6 (6), 4-6 i 7-6 (5) i ara s’enfrontarà al local Jean-René Lisnard, que va superar el belga Christophe Rochus per 6-2 i6-2. Pitjor sort va tenir Tommy Robredo, onzè favorit, que va ser sorprès per l’argentí Juan Mónaco per 6-2 i 6-4. A més, el serbi Novak Djokovic, número 3 del món, va acabar amb l’etapa del català Oscar Hernández, procedent de la prèvia, per 6-1 i 6-2. Per altra banda Andy Murray, quart del rànquing mundial de l’ATP, va oferir una gran imatge davant el romanès Victor Hanescu, que va derrotar per 6-3 i 6-2.

Nadal debuta avui davant l’argentí Juan Ignacio Chela

El número 1 del món i quatre vegades guanyador del torneig de Montecarlo, Rafel Nadal, entra avui en acció davant l’argentí Juan Ignacio Chela. El partit serà el tercer que es jugarà a la pista central en aquesta jornada, que començarà a les 10.30 hores, per la qual cosa és probable que Nadal no comenci abans de les 14.00 hores. El manacorí cercarà el seu cinquè triomf sobre l’argila de Mònaco i obrir així de manera exitosa la temporada de terra, en la qual ha de defensar un bon grapat de punts després de la demostració de l’any passat sobre aquesta superfície.

Tot i això, el jugador mallorquí ja va declarar quan va arribar al Principat que no se sent pressionat per aquest factor i que juga sense opressió. El tennista argentí va eliminar en primera ronda el rus Igor Kunitsyn, per 6-4, 2-6 i 7-5. Malgrat tenir un avantatge de 4-1 en els seus enfrontaments i d’haver-li guanyat en tercera ronda i en dos sets fa dos anys a les mateixes pistes, Rafel Nadal no es va mostrar gens confiat davant d’aquest debut contra l’argentí.