El tècnic del Reial Mallorca, Gregorio Manzano, es mostrà contrariat per la derrota encaixada ahir a San Mamés en un partit en el qual el seu equip féu mèrits més que suficients per, almanco, puntuar. L’entrenador mallorquinista destacà la mala sort pel gol i assegurà que "el resultat es pot considerar just si tenim en compte que l’Athletic ha fet un encert més que nosaltres, però per ocasions en el conjunt del partit hem merescut guanyar. Amb l’empat, el resultat encara era immerescut.
Hauríem d’haver puntuat i, amb una mica de sort, fins i tot hauríem pogut endur-nos els tres punts, però el futbol té aquestes coses". D’altra banda, Gregorio Manzano només va tenir paraules d’elogi envers el comportament dels seus homes sobre el terreny de joc i comentà que, "malgrat la derrota, m’en vaig content de l’actitud demostrada pels meus jugadors. Hem donat la cara en tot moment i hem reaccionat bé després del penal".
Manzano no va voler entrar en polèmiques arbitrals i, sobre la jugada del penal, assegurà que "és una jugada interpretable, però jo pens que han estat unes mans involuntàries, perquè Ayoze estava d’esquena a la jugada i no podia veure la trajectòria de la pilota".
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.