El segon parcial, amb la russa tocada moralment després d’haver deixat escapar la seva oportunitat en el primer, va ser més favorable a la mallorquina, que amb dos trencaments de servei es va assegurar el triomf amb un clar 6-3. La propera rival de Núria Llagostera, en els vuitens de final del torneig nord-americà, serà la també russa Anastàsia Pavlyutxenkova.
Ple de l’Armada
El madrileny Fernando Verdasco i el català Tommy Robredo varen firmar el ple per a l’Armada després de classificar-se, com Llagostera, per als vuitens de final. L’heroi de la passada Copa Davis escombrà el francès Richard Gasquet en dos sets per 6-3 i 6-2 amb prou feines en una hora de joc i el seu pròxim contrincant serà l’alemany Philipp Kohlschreiber, davant el qual presenta un registre negatiu de tres derrotes i només una victòria, la de 2008 a Wimbledon.
Verdasco, ple de confiança, oferí les mateixes sensacions de poder que a Austràlia, on només el frenà Nadal en unes semifinals històriques, i superà amb autoritat un Gasquet impotent per aturar l’altre esquerrà de l’Armada. Més complicat ho va tenir Robredo davant el jove prodigi croat Marin Cilic, si bé l’acabà superant per 7-5 i 7-6 (2) en un matx en el qual estigué més encertat que el rival, sobretot en els moments clau. El tennista gironí, en un gran moment de forma després dels seus títols sobre terra batuda a Costa do Sauipe i a Buenos Aires, es mostrà d’allò més efectiu a l’hora de treure, cosa que li permeté firmar quatre punts directes, encara que perdé el servei en quatre ocasions.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.