El tennista mallorquí Rafel Nadal, número 1 del món, va començar amb un triomf fàcil la seva etapa en el Màsters 1.000 d’Indian Wells.El manacorí superà l’alemany Michael Berrer, procedent de la prèvia, per un contundent 6-2 i 6-1 en un matx en el qual només cedí cinc punts amb el servei i va transformà cinc de les 14 bolles de trencament que va tenir. El balear, que guanyà aquest torneig el 2007, s’enfrontarà en la ronda següent amb el rus Dmitry Tursunov, que hagué de menester tres mànegues per eliminar el nord-americà Michael Russell, procedent de la prèvia, per 7-6 (5), 4-6 i 6-3. Rafel Nadal té una estadística de 2-0 a favor seu enfront del jugador rus.
D’altra banda, David Ferrer va superar per 6-4 i 7-5 el nord-americà Todd Widom. Ferrer, dotzè favorit, es va desfer d’un rival molt incòmode, que va demostrar més del que indica el seu lloc al rànquing, el 232è del món, sobretot en el segon set. Ni més ni pus que quatre pilotes de partit va necessitar l’alacantí per tancar el matx, i ho va fer gràcies a una doble falta de Widom. L’esportista de Xàbia, que ara s’enfrontarà amb el francès Jeremy Chardy, que es va imposar per un doble 7-6 al finalista de l’any passat, el nord-americà Mardy Fish, va tudar nombroses pilotes de trencament de servei en el primer set, però finalment va aconseguir el break en dues ocasions per guanyar aquesta mànega per 6-4.
En la segona, Widom va treballar més i es va destapar amb una enorme dreta, encara que al final, després de tres pilotes de partit desaprofitades, va obtenir el triomf per 7-5. Ara se les haurà amb Chardy, amb el qual té una estadística d’1-1. El darrer enfrontament entre ambdós, a la pista dura de Johannesburg aquesta mateixa temporada, va ser per al jugador gal. En la resta de la jornada, destaquen els triomfs de Novak Djokovic, que inicià la defensa del seu ceptre amb èxit davant Martín Vassallo Argüello (7-5 i 6-4), i de Juan Martín Del Potro enfront del nord-americà Ryan Sweeting (6-7 (6), 6-3 i 6-1).
Rafel Nadal: "És ver que he jugat un partit molt còmode"
El tennista mallorquí Rafel Nadal, número 1 del món, es va mostrar molt satisfet del debut en el Màsters 1.000 d’Indian Wells, en el qual va apallissar l’alemany Michael Berrer (6-2 i 6-1), que no va tenir cap opció davant el manacorí. "Trob que ha estat perfecte. He jugat un partit molt còmode", va assegurar l’esportista balear després del matx, que va suposar la seva tornada al circuit ATP després de la derrota en la final de Rotterdam davant l’escocès Andy Murray.
El vencedor del passat Obert d’Austràlia va considerar que la clau del xoc havia estat la rapidesa mostrada per trencar el servei de l’adversari. "Ho he aconseguit ben aviat, en el primer joc de cada set, i això és molt important", va indicar l’actual número 1 del món al final del matx. Per acabar, el tennista balear, guanyador a Indian Wells el 2007 i semifinalista l’any passat, formulà un avís per als seus adversaris: "M’he sentit molt bé a la pista i m’hi he mogut amb desimboltura". Així, deixà entreveure que en aquesta campanya vol tornar a aixecar el trofeu de vencedor del torneig abans d’afrontar, d’aquí a poques setmanes, l’inici de la temporada de terra.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.