TW
0

ATHLETIC 1

SEVILLA 2

ATHLETIC DE BILBAO: Iraizoz, Ustaritz, Etxeita, Amorebieta, Balenziaga, Susaeta, Gurpegui, Muñoz, Gabilondo, Ion Vélez i Torquero.Iturraspe per Muñoz, Garmendia per Gabilondo i Iñigo Vélez per Ion Vélez.

SEVILLA: Palop, Mosquera, Squillaci, Dragutinovic,Fernando Navarro, Romaric, Fazio, Duscher, Capel,Perotti i Kanouté.Renato per Fazio, Konko per Capel i Acosta per Kanouté.

GOLS:
1-0: minut 26, Gabilondo.
1-1: minut 39, Kanouté.
1-2: minut 58, Kanouté.

ÀRBITRE: Mateu Lahoz. Amonestà els locals Muñoz, Ustaritz, Amorebieta, Gurpegui i Armando, i els visitants Mosquera i Acosta.

Frederic Kanouté decidí amb dos golarros l’assaig general Athletic-Sevilla de Copa de dimecres que ve, un partit en el qual l’equip bilbaí està tan centrat que pràcticament ahir no va fer acte de presència damunt la gespa de San Mamés.

Malgrat tot, els locals haurien pogut treure qualque cosa més, ja que es varen avançar en el marcador gràcies a un gol de Gabilondo. Fins i tot van gaudir de dues ocasions més per aumentar la diferència.

Tanmateix, el Sevilla fou clarament superior i Kanouté va ser un jugador impossible per a la defensa blanc-i-vermella. Defet, Kanouté fou l’autor dels dos gols que donaren la victòria i els tres punts al Sevilla.