TW
0

El brasiler Adriano Leite Ribeiro marcà el gol de la victòria per a l’Inter de Milà en el minut 47 del partit contra la Sampdoria, un triomf que fa tornar al seu equip el lideratge en solitari de la primera divisió italiana de futbol, després de la 20a jornada. Adriano va resoldre un partit treballat amb sis targetes grogues i una de vermella al tècnic de l’Inter, Mourinho. El duel va tenir un domini local clar davant una Sampdoria que no va poder disposar del lesionat Antonio Cassano i que no inquietà gaire l’Inter.

Els de Mourinho ara tenen tres punts d’avantatge sobre la Juventus de Torí, el seu perseguidor immediat. La 20a jornada del Calcio mostrà d’altra banda un Milà intractable que guanyà 1-4 al Bologna gràcies al geni de Kaka i Beckham. El Milà ara és tercer a la taula, a sis punts de l’Inter. El britànic David Beckham marcà el primer gol a la lliga italiana. El Nàpols, que ocupa el cinquè lloc per darrere del Gènova, no va poder fer res per evitar la derrota contra un Roma que jugà un partit que ni tan sols podria imaginar el seu tècnic, Luciano Spalletti. L’equip de la capital guanyà per 0-3. La fita va tenir tres noms: el francès Philippe Mexes, que obrí el marcador, el brasiler Juan, que aconseguí el segon, i el montenegrí Mirko Vucinic, que sentencià amb el tercer gol. El capità Francesco Totti no jugà.

El Palermo guanyà per 3-2 l’Udinese i es col·loca vuitè a la taula amb 32 punts, els mateixos que la Fiorentina, i un menys que el Nàpols i el Roma, el que li fa mirar cap a Europa i somiar amb les competicions del vell continent. El Lazio s’estrellà en l’estadi olímpic de Roma, on va ser derrotat per 1-4 per un Cagliari que es revenjà d’aquest mateix resultat patit en l’anada de la competició italiana. El duel Gènova-Catània acabà en empat, obra de sud-americans. L’equip sicilià s’avançà gràcies a un gol de l’uruguaià Jorge Martínez, però Diego Milito aconseguí el punt que manté el club genovès quart a la taula.

El Lecce-Torino va acabar 3-3. El Siena guanyà per 1-0 l’Atalanta, amb gol del suís Mario Frick, el mateix resultat que aconseguí dissabte el Juventus contra la Fiorentina. El Reggina també jugà dissabte, encara que cedí tres punts en perdre per 0-1 davant el Chievo, cosa que el col·loca com a coer d’una taula de classificació de la qual va ser líder per moments un Juventus que al final cedí el lideratge a l’Inter de Milà del polèmic Mourinho, de Kaka i de Beckham.