Aouate reforçarà la porteria del Mallorca

El Reial Mallorca arriba a un acord amb el Deportivo de la Corunya per aconseguir els serveis del porter israelià. Ara per ara, només manca que el jugador tanqui el contracte que l'unirà al club vermell

TW
0

El Mallorca ha arribat a un acord amb el Deportivo de la Corunya per fer efectiu el seu primer fitxatge del mercat d’hivern, que no és altre que el del porter israelià Dudu Aouate.

La lesió de Miquel Àngel Moyà i la irregularitat de l’argentí Germán Lux han fet necessària aquesta incorporació per reforçar la porteria vermella. Per la seva banda, Aouate no entrava en els plans del tècnic de l’equip gallec, Miguel Àngel Lotina.

Ara falta que el jugador tanqui el contracte que l’unirà al Mallorca d’aquí a final de temporada, i que li donarà l’opció de quedar-ne dues més. Una quarta campanya amb el Mallorca dependria del rendiment demostrat per Aouate. El cost d’aquesta operació ha estat de 800.000 euros.

La lesió de Miquel Àngel Moyà, que no pogué acabar el partit amb l’Atlètic de Madrid del 2 de novembre passat, suposà una oporunitat per a l’argentí Germán Lux. Però la continuïtat de què ha gaudit des d’aleshores no li ha servit per agafar confiança i mostrar-se regular davall els pals. Les errades de l’argentí han causat un greu perjudici al club vermell, que finalment ha optat pels serveis d’Aouate.

Per la seva banda, Moyà continua el seu procés de recuperació. Encara que la rehabilitació va a poc a poc, el binissalemer s’ajusta als terminis prevists. Si tot continua així, és previst que Moyà es reincorpori a l’equip a principi del mes de febrer.

Aouate suposa la primera de les incorporacions del Mallorca durant aquest mercat d’hivern. El club vermell no descarta dur més futbolistes, encara que el seu director esportiu, Nando Pons, ha precisat que "només fitxarem si trobam cap jugador que s’adeqüi a les necessitats de la plantilla". En aquest sentit, el porter israelià ve a cobrir una demarcació, la de la porteria, on el jugador del filial Tomeu Nadal no ha pogut ni tan sols debutar.