BARCELONA 4
VALÈNCIA 0
FC BARCELONA: Valdés, Alves, Márquez, Puyol, Abidal, Xavi, Touré Yaya, Gudjohnsen, Messi, Hleb i Henry.Bojan per Hleb, Pedro per Messi i Keita per Xavi.
VALÈNCIA: Renan, Miguel, Albiol, Maduro, Del Horno, Albelda, Manuel Fernández, Joaquín, Baraja, Mata i Villa.Michel per Baraja, Vicente per Joaquín i Hernández per Mata.
GOLS:
1-0: minut 20, Henry.
2-0: minut 28, Henry.
3-0: minut 46, Alves.
4-0: minut 79, Henry.
ÀRBITRE: P. Amonestà amb targeta groga els visitants Albiol, Albelda, Villa, Miguel i Del Horno.
Nova exhibició de l’equip de Pep Guardiola davant el seu públic al Camp Nou, on golejà el València per 4-0 amb tres gols del francès Thierry Henry i un altre del brasiler Dani Alves. Amb aquest triomf i l’empat a casa del Vila-real contra el Getafe, el conjunt blaugrana amplia el seu avantatge al capdavant de la classificació, en la qual ara ja treu sis punts als groguets.
El València no va fer en cap moment la sensació de ser un equip capaç de plantar cara als blaugranes, que penetraven la defensa valenciana com un ganivet calent ho fa amb la mantega.
Al ritme marcat per Xavi en el centre del camp, la por que Leo Messi ficava a la defensa xe, i l’encert d’Henry varen ser prou perquè el conjunt dirigit per Pep Guardiola acabàs amb la resistència del València.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
viva el barcelona,y en pep Guardiola
estig mol contenta amb la exhibició del blaugranes per ara sa lliga no te més que un colo