“Fins ara no hem tingut cap problema amb el club”
El central portuguès José Carlos de Araujo Nunes considera que la mala ratxa de resultats del Mallorca és fruit de qüestions purament esportives i que la crisi institucional no influeix en la dinàmica de l'equip. El capità mallorquinista es marca com a objectiu derrotar el Recreativo
Palma02/12/08 0:00
Després de la dolorosa derrota encaixada diumenge a l’estadi José Zorrilla davant el Valladolid, el portuguès José Carlos de Araujo Nunes, un dels capitans del Reial Mallorca, fou l’encarregat de donar la cara i analitzar la delicada situació esportiva de l’equip, que acumula cinc jornades sense guanyar i que actualment es troba a només dos punts de la zona de descens. El central va evitar pronunciar la paraula crisi –tan de moda en els temps que corren–, però reconegué que la situació de l’equip és delicada. Això sí, Nunes també considera que la crisi institucional que pateix el club arran del concurs de creditors que va presentar el seu president, Vicenç Grande, no influeix en la situació esportiva del Reial Mallorca.
També a Illes Balears
- S'ha mort Pere Sampol Mas, el polític que va dur el sobiranisme d'esquerres a les més altes cotes de poder
- OCB: «Negar-se a tramitar una denúncia formalitzada en català és una infracció greu del règim disciplinari de la Guàrdia Civil. No es pot tolerar!»
- SOS Residents: «Diguem prou a la carrera 312 i a la Mallorca convertida en parc temàtic»
- 'Welcome to Sóllerland', la iniciativa que denuncia la massificació turística amb imatges (no tan irreals) generades amb IA
- Quins són els llibres més venuts aquest Sant Jordi?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.