El partit del filial vermell a Manacor (18.00 hores) és un dels quatre avançats a avui, quan el Cala d’Or serà l’encarregat d’obrir la jornada davant el Poblera (15.45 h), seguit pel Campos-Soledat (16.00 h) i Sporting Maonès-Ferrioler (17.00 h). La resta del dia es completarà demà diumenge, en què ressalten les visites del Santanyí i el Binissalem a l’Artà i l’Alcúdia i el duel entre el Montuïri i la UE Eivissa B.
El Mallorca B té una bona oportunitat avui d’obrir forat amb els seus perseguidors i pressionar-los amb vista als seus partits de demà. El filial vermell porta tres partits guanyats de manera consecutiva, mentre que el seu rival en du sis sense sumar els tres punts. Tot i això, les dues victòries que acumula l’equip manacorí han estat aconseguides a casa, per tant, el Mallorca tampoc no es pot despistar.
També avui, l’Sporting Maonès intentarà davant el Ferrioler sumar tres punts a casa, que se li resisteixen des de la cinquena jornada. L’equip menorquí perd al seu camp allò que guanya fora i, si vol pujar en la classificació, ha de començar a assegurar el punts al Municipal de Maó.
Després de golejar 4-0 el Campos la passada jornada, el Santanyí visitarà demà el camp de l’Artà. Aquest és per a ells un contrincant assequible si es té en compte que no venç des de la segona jornada i que du sis derrotes seguides, la darrera per la mínima a sa Pobla.
Amb el Binissalem jugant com a visitant a Alcúdia, el Montuïri disposarà demà d’una bona oportunitat per intentar l’assalt a la tercera posició de la taula, ja que rep a casa la UE Eivissa B, dotzè classificat i rival irregular encara que capaç de donar la sorpresa.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.