TW
0

VIVEMENORCA 70
PAMESA VALÈNCIA 62

VIVEMENORCA: Jeter (16), Otegui (3), Stojic (19), Bazdaric (7), Eley (10) –cinc inicial– Boisa (9), J. Fernández (6), Ivanov (0), M. Fernández (0) i Guzmán (0).

PAMESA VALÈNCIA: Oliver (14), Douglas (7), Perovic (6), Claver (6), Dikoudis (6) –cinc inicial– Kuqo (8), Miralles (4), Avdalovic (2), Martínez (9) i Pietrus (0).

PARCIALS: 19-12, 36-30 (descans), 42-49 i 70-62 (final).

ÀRBITRES: Hierrezuelo, Conde i Castillo. Sense eliminats.

El ViveMenorca aconseguí la seva primera victòria de la temporada en imposar-se al Pamesa València per 70-62 en un partit marcat per la necessitat de punts dels menorquins. Els insulars, quan pitjor anava el partit, van tenir més fe en la victòria que el seu rival. Cal destacar els 19 punts del local Stojic i la gran direcció de Jeter amb 16 punts al seu caseller.

Des del primer quart, el ViveMenorca va sortir decidit a aconseguir les regnes del partit. El bon percentatge en el llançament, afegit a l’anticipació i la bona direcció de Jeter, permetien als locals superar la defensa valenciana que no podia frenar el tir exterior ni el joc interior amb un gran Bud Eley. En el tercer període, el Pamesa València va reaccionar i va intensificar més la seva defensa i mitjançant Douglas i Dikoudis feren la volta al marcador.

El darrer quart va ser d’infart. El ViveMenorca necessitava sumar la seva primera victòria del curs i per a això havia de llançar la resta davant d’un Pamesa que va arribar fins als 9 punts d’avantatge (46-55), però tot canvià amb un triple de Mario Stojic, que juntament amb Jeter, Otegui, Bazdaric i Eley protagonitzaren una remuntada espectacular, culminada amb un parcial de 28-13.